A FitKid sportitalok előkelő helyet foglalhatnak el a növésben lévő, fejlődő szervezetek támogatásában. Amikor kiegyensúlyozott étrendről beszélünk, az elfogyasztott italokra legalább olyan hangsúlyt kell helyeznünk, mint az ételekre. Hiába teszünk egészséges vacsorát az asztalra, ha a gyerekek cukrozott  üdítő italokat isznak étkezések közben vagy között. Sportoló gyermekeink esetén ráadásul az elhasznált energiáik pótlására is oda kell figyelnünk.
Amikor egy gyermek hazajön edzésről, nincs várakozási idő! Azonnal ennie kell, hiszen általában farkaséhes. Ha nem szeretnénk, hogy gyorsan felszívódó szénhidrátokkal, édességgel tömje magát, akkor tudatosan kell figyelnünk, hogy ilyenkor milyen étellel, itallal kínáljuk őket.

Milyen tápanyagokra van szüksége egy sportoló gyereknek?

 

 Szénhidrátok
A szénhidrátok mumusnak lettek kiáltva, pedig testünk fő energiaforrásai. Erre a fejlődő szervezetnek talán még nagyobb szüksége van, mint a felnőttnek. Az egyszerű és gyorsan felszívódó szénhidrátokat azonban kerülni kell, válasszunk helyettük lassan felszívódóakat, például teljes kiőrlésű kenyeret, gabonás energiaszeleteket.

Fehérjék
A szénhidrát mellett a növekedés másik kulcselemei a fehérjék, a test építőkövei. Ők felelnek az izomfejlődésért is, így rendkívül fontos a gyermeknél a megfelelő fehérjebevitel. Reggelizzen a gyermek tojást, teljes kiőrlésű kenyérrel. Ebédelhet és vacsorázhat csirkét vagy halat, friss vagy párolt zöldségekkel, melyek szintén magas fehérjetartalmú ételek. A hús mellett készítsünk neki hüvelyeseket, például babot, borsót.

Zsír
A zsír is nagyon fontos a táplálkozásban, hiszen energiát biztosít, azonban óvatosan bánjunk vele, hiszen lassan emészthető meg. Sportoló gyereknek edzés vagy verseny előtt nem ajánlatos sült húst, pizzát, sült krumplit ennie, lassúvá, fáradékonnyá teszik ezek az ételek.

Egészséges táplálkozás

 

Milyen itallal kínáljuk a gyerekeket?

 

Elérkeztünk az egyik legfontosabb elemhez, a folyadékhoz. A megfelelő hidratáltság nagyon fontos az emberi szervezetnek, így a sportoló gyermeknek is. Egy gyermek esetében edzés vagy verseny előtt 2-3 órával gondoskodni kell már a megfelelő folyadékbevitelről. Ideális, ha 15-20 percenként iszik a gyerek. Folyadékpótlásra kiválóan alkalmas a víz is, de mit tegyünk, ha gyermekünk nem szívesen issza meg a vizet?
A cukrozott üdítőitalok fogyasztását mindenképpen ajánlott elkerülni. Kínáljuk őket inkább olyan itallal, ami finom, és ráadásul olyan összetevőket tartalmaz, ami a gyerek szervezetét támogatja. Így két legyet üthetünk egy csapásra.
Az Absolute Live FitKid Sportitalok összetevőit kifejezetten gyermekek számára állítottuk össze, ráadásul három olyan ízben kaphatóak, amiket a gyerekek szívesen fogyasztanak.

FitKid Sportital gyerekeknek

 

Mit tartalmaznak a FitKid Sportitalok?

 

Persze már eddig is találkozhattunk sportboltokban vagy edzőtermekben olyan sportitalokkal, melyek edzés utáni nyomelem- és vitaminpótlásra valók. Legtöbbjük azonban nem való gyermekeknek, hiszen teljesen más összetétel szükséges egy fejlődő szervezet vagy egy felnőtt számára. Az Absolute Live FitKid sportitalok viszont teljesen finomított cukor- és koffeinmentesek.
A FitKid Izotóniás ital bár tartalmaz cukrokat, de ezek többféle, lassan felszívódó, természetes cukrok, amelyek hosszantartó energiát biztosítanak sportolás közben a gyermekünknek. A FitKid sportitalok ásványi anyag tartalommal és hozzáadott vitaminokkal javítják a gyermekek sport teljesítményét, támogatják immunrendszerét.
Nem tartalmaznak koffeint, és semmiféle káros hatása nincs a gyermekek szervezetére. Az Absolute Live FitKid Sportitalok megvásárolhatóak online és számos élelmiszer üzletben.
Űrtartalmának és praktikus csomagolásának köszönhetően kiválóan alkalmas arra, hogy minden edzésnapra betegyünk egyet a gyerkőc táskájába, ezzel támogatva egészségét és sportfejlődését. 

Tapasztalataink azt mutatják, hogy ha egy gyerkőc edzés közben és edzés után Absolute Live FitKid sportitalokat fogyaszt, kevésbé van kiéhezve a szervezete, és kevésbé fáradékony.

fitkid sportitalok